A mi éttermünk úgy működik, hogy mindig a vendég kívánságait lessük. Arra törekszünk, hogy mélyítsük a kapcsolatunkat a vendéggel – természetesen a tisztes határokon belül -, de munkánk középpontjában az áll, hogy lessük a gondolataikat. Ezt azért tartom fontosnak most leszögezni, mert történt nemrégiben egy eset. Egy vendégünk a nálunk szerzett kellemes élményeit – amelyeket egy rántott borjúláb váltott ki – megosztotta a közösségi portálon. Ott tovább hömpölygött az ügy, és váratlanul nagy népszerűséget hozott a borjúlábaknak. Ezt úgy próbáltuk meghálálni a vendégnek, hogy még abban a késő esti órában, amikor bejegyzése fölkerült a facebook-ra, Robi becsöngetett hozzá egy adag friss borjúlábbal. A hatás elképzelhető…
Ezt sem gondoltam volna korábban, hogy az internetnek, az internetes közösségeknek ekkora az ereje. Amióta különösen figyeljük az ottani bejegyzéseket, jobban látjuk, hogyan csapódnak le a vendégekben az éttermi élmények. Mi ezekből is legalább annyit tanulunk, mint amikor elmondják nekünk a véleményüket, a kritikájukat.
Borjúláb a facebook-on
Szólj hozzá!
A bejegyzés trackback címe:
https://rosenstein.blog.hu/api/trackback/id/tr624596629
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.
Utolsó kommentek